Nasze zajęcia opieramy przede wszystkim na nauczaniu czynnościowym, opisanym przez prof. Zofię Krygowską w jej trzytomowym Zarysie dydaktyki matematyki.
W młodszych klasach szkoły podstawowej nie będziemy używali słowa „definicja”, tylko określimy to, o czym chcemy mówić.
Poznajmy doskonale znaną figurę, z którą spotykamy się od początku naszej edukacji – prostokąt. Ustalamy najpierw podstawowe definicje – określenia.
POLECAMY

Definicje kąta prostego
(najbardziej pasuje mi: ćwiartka płaszczyzny – którą uzyskujemy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań czasopisma "Matematyka"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych, testów i zadań
- ...i wiele więcej!
Dołącz do 3000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania matematyki.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia oraz jak angażować uczniów i podnosić ich aktywność.